Naar De Vuurtoren

Het is bijna zover! Als uw kind 4 jaar is, mag het naar school. Het begin van een hele nieuwe tijd: de schoolperiode.

• Als uw kind 2 jaar is krijgt u een brief van de gemeente over het aanmelden van uw kind. Lees meer op de website van de Gemeente Den Haag

• Als uw kind 3 jaar is, dan kunt u uw kind op de school van 1e keus aanmelden met het algemene aanmeldformulier. Uw kind kan geplaatst worden of draait mee in een loting.

• LET OP: De Vuurtoren heeft voor 2023-2024 geen leerlingplafond! Als De Vuurtoren voor u de eerste keus is, kunt u direct aanmelden. U ontvangt van ons dan nog een definitief inschrijfformulier.

• Gaat uw kind naar groep 2 t/m 8? Dan kunt u contact opnemen met de directeur: Tel: 070-3540031 of per e-mail: mkok@scoh.nl

In een kennismakingsgesprek vertellen wij u e.e.a. over ons onderwijs en laten u graag de school zien.